Jag syndade med onyttig mat

Igår syndade jag genom att äta ris och fika. Min familj var här och då blev jag frestad när jag såg all mat. Idag när jag vägde mig visade vågen 81,4 Kilo. Så fort jag äter onyttig mat går jag upp i vikt, det är såååå orättvist. Ni vet att all mat som man tycker om, det är den typen av mat som är "livsfarlig" för hälsan.. Det skulle varit tvärt om :)
1 Tina:

skriven

I morgon är en ny dag :) Själv så har jag valt Viktväktarna. Kan inte tänka mig att försaka alla goda kolhydrater. Lycka till!

Svar: Hur fungerar viktväktarna? :) <3
Sifa

2 Rebecca Stråhle-Wolke:

skriven

Hur lång är du?

Svar: Jag är 1.67 :) <3
Sifa

3 Mamma Maria:

skriven

Visst är det orättvist att vissa kan äta vad som helst utan att det syns på vågen, medan vi andra går upp ett kilo av att bara lukta på en pizza.

Svar: hihi ja, sant <3
Sifa

4 Tina:

skriven

Hej igen, kort förklaring... du har ett visst antal points som du får äta varje dag plus en veckobonus. Du registrerar allt du äter i appen. Du kan alltså äta allt du vill men inte alltid och i begränsad mängd. Vet du att du ska bort på middag så kan du använda hela din veckobonus då. De flesta frukter och grönsaker får du äta hur mycket du vill av. Kolla på www.viktvaktarna.se för mer information :)

Svar: Gud vad snällt, tack <3
Sifa

5 Cornelia Södergren:

skriven

Bara att ta nya tag imorgon =)

6 Tina:

skriven

Kolla in mina recept så ser du lite vad jag äter...

Kommentera här: