Svårt att följa min lchf diet – hur gör ni smala människor?

Jag är så besviken på mig själv! Jag vill så gärna väga 55 kg, jag vet exakt vad jag ska äta och inte äta för att uppnå min drömvikt! Jag har kommit så långt, från 112 kg till 81 kg. Men det är som sagt en lång väg kvar. Jag vill väga 55 kg nu! Jag menar, vem vill exempelvis vara tjock på julafton? Om jag följer min diet från idag så kommer jag väga 55 kg på julafton, men ändå köper jag massor med fika hela tiden. Jag förstår inte på mig själv! Jag mår verkligen dåligt av det. Ibland undrar jag om jag någonsin kommer uppnå min drömvikt när jag håller på så här. Därför har jag en fråga till alla smala människor. Hur gör ni och hur gjorde ni för att går ner i vikt och behålla er drömvikt? Jag behöver verkligen er hjälp.
 
 
1 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Man måste unna sig saker ibland oxå annars kommer man aldrig klara sitt mål :)

Svar: Eller hur! Asså jag håller med dig <3Jag måste sluta stressa mig med att gå ner i vikt
Sifa

2 birgitmaria:

skriven

Skit i vågen ett tag! Och välj en "diet" som inte innehåller en massa förbud! Du har ju fixat 112 kg till 81 kg - så ta det lugnt! Du fixar detta, men varför måste det vara till jul??

Svar: det för att jag inte vill vara den tjocka vid bordet på julafton <3
Sifa

Kommentera här: