Kvällspromenad med min familj

Vi kom nyss hem från en promenad. Innan promenaden åt jag lamm med Spenat och creme fraiche. Till det drack jag mjölk. 

Idag fick jag ta bilder med min mobiltelefon för jag glömde min systemkamera hemma- ibland få ju kameran på mobilen visa vad den går för :P
 PS! jag flyttade precis min blogg från Golddigger.blogg.se till dreamvikt.blogg.se på grund av att jag börjar blogga om min viktnedgång. Under min graviditet gick jag upp mycket i vikt. Vid förlossningen vägde jag hela 112 kilo och nu är jag nere på 80 kilo <3 Vilket är en bra början... men jag har en bit kvar :)
 
Det var lite mörkt ute, därför fick jag använda blixten på mobilen. Jag tycker det är mysigt att promenera på kvällen när det är lite mörkt eller på morgonen när alla sover.. vid 05:00 tiden.
Rosa skorna köpte jag på stadium och mina jeans beställde jag på lindex.com och jackan införskaffades på H&M! 
1 Hanna:

skriven

snygga jeans!

Svar: Tack <3
Sifa

2 radhuslivet.se:

skriven

Heja på! Jag tycker att du är skitsnygg :)

Svar: Tack så mycket, GUD vad snäll du är :) detsamma <3
Sifa

Kommentera här: