Jag är vacker och det svider i folks ögon

Jag må fortfarande väga mer än vad jag borde, men ack vad vacker jag är! Ni som tycker annat är bara avundsjuka, jag har hela packetet! Det är inte alla som kan vara tjock och vacker som jag. Plus har jag världens underbaraste sambo som behandlar mig som en prinsessa<3  Jag får allt jag vill ha och snart kommer jag även nå min drömvikt som är 55 kg! Då kommer jag vara världens vackraste kvinna.  

Det är söndag <3 jag sitter och myser med min underbara sambo. Snart ska vi åka till min mamma och äta middag tillsammans! Vad ska ni göra idag? <3

 
 
 
 
 
1 Josephine:

skriven

Grym inställning! :D you go girl!

Svar: Tack Josephine <3
Sifa

2 EmmaJ:

skriven

Gumman ,du är vacker! Glöm aldrig det! Du är sjukt grym! Heja!



Btw, har du lust att läsa ett inlägg som jag skrivit om mobbing, vikt osv? skulle uppskattas om du ville läsa och kanske lämna en kommentar om vad du tycker.
http://iheartyoudarling.blogg.se/2015/november/ska-vi-acceptera-detta.html

EmmaJ

Svar: Tack Emma :D klart jag tittar o lämna kommentar <3
Sifa

3 VANNALOVISA:

skriven

Du är extremt vacker, låt ingen säga något annat! Älskar din inställning och attityd, you go girl! :)

Svar: Näe det ska jag inte :) jag bli glad av din fina kommentarer :) tack så mkt
Sifa

4 Carolina Thoor:

skriven

Härligt självförtroende du har! Fina bilder :)

Svar: Tack Carolina :P
Sifa

5 linda:

skriven

älskar självförtroendet, dock kanske det svider just för att du säger att du ska bli världens vackraste.. klarar inte av människor som säger att de är vackrast i världen..

6 radhuslivet.se:

skriven

Jag tycker inte ens att du är tjock! Bara grymt snygg ☺️

Kommentera här: